2015. szeptember 2., szerda

9/02/2015 09:11:00 du.
Hát... az előző tökéletes hangos siker után szerintem senki nem számított arra, hogy ilyen remek második résszel fognak előállni a filmkészítők. Legalábbis én nem gondoltam erre. DE ennek ellenére még azt is meg merném kockáztatni, hogy jobb is bizonyos szempontból mint az első rész.

A történetet tekintve a Bella csapat egy "kisebb" baki után jogvesztetté és kitaszítottá válik, lesűljednek a képzeletbeli közröhely tengerének legeslegaljára, ahonnan csak a világbajnokság megnyerésével kerülhetnek ismét fel a felszínre.
Ez a történet az, ami keretet ad a viszonylag jó poénok elsütésének és a belső feszültségek kibontásának. A poénok pedig azért viszonylagosak, mert néha úgy éreztem, hogy eröltették a viccet még ott is, ahol nem kellett volna, de ez az én véleményem...
Azonban az a belső feszültség, ami megjelent a filmbe az kimondottan tetszett. "Talán ideje valami mással foglalkozni: Suli, munka, élet...", amig pedig ez meg nem oldódik, nem tudnak csapatként teljesíteni csak látványvadász, cirkuszi elemekkel akarják kábitani a nézőket, kevés sikerrel... De a régi és az új bellatag segítségével ismét összejön a csapat és Happy Ending.

Ez a film nem hibátlan, de én rendkívül jól szórakoztam rajta. Az utolsó, mindent eldöntő fellépésnek pedig, olyan nagyságot és monumentalitást adtak, ami végképp felejthetetlenné tette ezt a filmet.
Könnyű szívvel ajánlom mindenkinek...


Következő
Ez a legfrissebb bejegyzés.
Régebbi bejegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése